EDUCATION POINT PROGRAM PROMOHOTEL 2024. 

Sva događanja održati će se na hrvatskom jeziku, osim predavanja Pavela Zhabinsky u petak 01.03. koje će biti na engleskom jeziku.
Registracija je obavezna jer je broj mjesta ograničen. Za registraciju kliknite na dugme pored događanja na koje se želite registrirati. Nakon što se registrirate za sudjelovanje u nekom od događanja iz Education Point programa, automatski ostvarujete pravo na slobodan ulaz na sajam, te se stoga ne trebate dodatno registrirati.

Preuzmi program događanja u .pdf formatu (optimizirano za printanje).

Preuzmi program događanja u .pdf formatu (preporučeno za digitalnu komunikaciju - slanje emailom, porukama...).

Preuzmi program događanja u .pdf formatu (optimizirano za ispis - printanje)

Organizator zadržava pravo izmjene programa.

13:30 - 14:00 Prezentacija turističke ponude Sombora i okolice (Zapadnobački upravni okrug, RS)

“Do Sombora se jednostavno mora” naziv je prezentacije u kojoj će se predstaviti turistička ponuda Zapadnobačkog upravnog okruga (RS) u sklopu sajma Promohotel Poreč. Biti će predstavljane zanimljivosti, turističko-gastronomski dio, stari zanati te Gornje Podunavlje kao “Evropski Amazon”.

Prezentacija je namijenjena
turističkom sektoru, putničkim agencijama koje se žele dodatno upoznati sa turističkom ponudom Sombora te svim izlagačima I posjetiteljima sajma.

Pročitaj više

14:00 - 16:00 Turizam za sve - pristupačni turizam

Osobe s invaliditetom imaju ograničene mogućnosti u korištenju usluga u okviru turističke ponude. Prilagodba smještaja te modifikacija postojećih usluga je često dugotrajan i zahtjevan proces za ponuditelje turističkih usluga. Može li iskustvo putovanja te korištenja turističke ponude biti prilagođeno i obogaćeno za osobe s invaliditetom bez velikih ulaganja? Posjetite ovu aktivnost i saznajte na koji način je moguće pružiti kvalitetnu uslugu u turizmu na obostrano zadovoljstvo gosta i ponuditelja turističkih usluga.

Pročitaj više

U vrijeme nedostatka radne snage i djelatnika u turizmu, poslodavci se na različite načine "snalaze" u pronalaženju kvalitetnih radnika. Pritom često "zaboravljamo" na velik broj nezaposlenih osoba s invaliditetom koji imaju ogroman potencijal za rad. Posjetite aktivnost te saznajte koliko su značajan i vrijedan resurs osobe s invaliditetom kao radna snaga u turizmu.

Pročitaj više

Prezentacija Erasmus plus projekata: HyPro4ST i GreenTEA

Oba projekt predviđanju testiranje platformi uključivanjem različitih dionika te nam je bitno dobiti povratne informacije od različitih dionika, posebice onih koji su zaposleni u turizmu. Stoga, je Promohotel idealan događaj za prezentaciju ovih projekata. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o projektima, slobodno me kontaktirajte. Dodatne informacije o HyPro4ST projektu možete promaći i na mrežnoj stranici projekta (https://hypro4st-project.eu/hr) ili na Facebook profilu (https://www.facebook.com/HyPro4STproject).

HyPro4ST projekt (Održive turističke inovacije putem hibridnog projektnog menadžmenta) je započeo sredinom prošle godine, a ima za cilj razviti novi profil radnog mjesta ”Voditelj održivog i hibridnog projekta” za područje održivog turizma te educirati stručnjake u području održivog, hibridnog, digitalnog, kreativnog i poduzetničkog projektnog menadžmenta. Ti ciljevi će biti provedeni kroz različite aktivnosti koje uključuju izradu edukativnih sadržaja koji će biti dostupni putem platforme za e-učenje i održavanje radionica za zainteresirane edukatore.

Ova edukacija je namijenjena svima koji žele dobiti informacije o razvoju edukativnih sadržaja u području održivog, hibridnog, digitalnog, kreativnog i poduzetničkog projektnog menadžmenta u turističkom sektoru.

Zašto prisustvovati?

U današnje doba se stavlja veliki naglasak na održivost, digitalizaciju i projektni menadžment. Kroz ovu prezentaciju ćete dobiti informacije o razvoju edukativnih sadržaja koji su usmjereni na zadovoljavanje potreba novog profila radnog mjesta Voditelj održivog hibridnog projekta.

Što ćete naučiti?

Koje su kompetencije i vještine identificirane kao osnovne za Voditelj održivog hibridnog projekta
Kako će biti strukturirani edukativni sadržaji i na koja područja i aktivnosti će biti stavljen naglasak

Za koga je ova prezentacija?

Namijenjena je profesionalcima iz turizma, stručnjacima iz područja projektnog menadžmenta, ali i studentima i učenicima koji žele dobiti informacije o edukativnim sadržajima u području održivog, hibridnog, digitalnog, kreativnog i poduzetničkog projektnog menadžmenta u turističkom sektoru koji će biti dostupni na on-line platformi.

Pročitaj više

GreenTEA projekt (Unapređenje obrazovanja o zelenom turizmu u visokoškolskom sustavu kroz razvoj alternativnih prilika za učenje) je započeo u listopadu ove godine, a cilj mu je kreiranje obrazovnih materijala i platforme za e-učenje o zelenom turizmu, kako bi se doprinijelo inkluzivnijem visokom obrazovanju i potpomoglo aktivnostima ublažavanja klimatskih promjena u turizmu. Tematike uključene u edukativne materijale obuhvaćaju pro-ekološko ponašanje turista, uključivanje dionika u proces donošenja odluka u turizmu, pitanja vezana uz klimatske promjene i njihov utjecaj na turizam, te različite aktivnosti i načine koji mogu pridonijeti ublažavanju klimatskih promjena (sustavi upravljanja okolišem i programi certificiranja, upravljanje resursima u turizmu, cirkularni turizma i zelene prakse u turizmu).

Ova edukacija je namijenjena svima koji žele dobiti informacije o razvoju edukativnih sadržaja i on-line edukativne platforme usmjerene na tematiku zelenog i održivog turizma kao odrednice u borbi protiv klimatskih promjena.

Zašto prisustvovati?

U budućnosti će klimatske promjene predstavljati sve veći problem turističkom sektoru. Stoga, razvoj edukativnih sadržaja na temu zelenog i održivog turizma predstavlja važan korak za sadašnje i buduće profesionalne u turističkom sektoru. Kako bi ti sadržaji bili što kvalitetnije razvijeni, povratne informacije od različitih profesionalaca u turističkom sektoru su iznimno bitne.

Što ćete naučiti?

Kakvo je postojeće znanje i koji su problemi identificirani kao ključni u kontekstu održivog i zelenog turizma.
Kako će biti strukturirani edukativni sadržaji i na koja područja i aktivnosti će biti stavljen naglasak

Za koga je ova prezentacija?

Namijenjena je profesionalcima i menadžerima iz turističkog sektora, ali i studentima i učenicima koji žele dobiti informacije o edukativnim sadržajima u području održivog i zelenog koji će biti dostupni na on-line platformi, a istovremeno sudjelovati u redefiniranju tih sadržaja kako bi bili usmjereni na zadovoljavanje trenutnih i budućih potreba.

Pročitaj više

17:30 - 18:30 Promocija novih projekata i turističkih trendova Istre

Cilj predavanja je upoznati turistički sektor Istre s novim projektima i raspraviti o trendovima u turizmu, kako bi se prisutni upoznali s novim projektima, dobili nove informacije, bolje se umrežili u destinaciji te kako bi se otvorile mogućnosti međusobne suradnje.

Program:

Trendovi u turizmu Istre, Mladen Draguzet, Istra adventure d.o.o., predsjednik SG putničkih agencija HGK ŽK Pula

Predstavljanje prvog istarskog outdoor sajma - Weekend outdoor Festivala, Katarina Dobrić Dabić, Adventure holiday d.o.o., predsjednica SG pustolovnog turizma HGK ŽK Pula

Sajamski turizam i jačanje malog gospodarstva, Marijana Dabo Percan, Tijara d.o.o., organizator istarskog sajma vjenčanja Tijara sposa news

D’or Beach Club & Polidor Camping Resort**** - novim projektima do uspješnijeg poslovanja, Federica Ukušić Rovina, Mini karavan servis d.o.o., direktorica

Business Wellbeing, Darija Čalić Trajčeski, Travel atico d.o.o., direktorica

Predavanje je namijenjeno turističkom sektoru, poduzetnicima u turizmu, pružateljima usluga u obiteljskom smještaju i svim zainteresiranima koji se žele upoznati s planovima razvoja turističkih projekata u budućem razdoblju.

Pročitaj više

10:00 - 18:00 DESTINATION DAY - DESTINACIJSKI DAN 

Regionalna razvojna agencija Zeleni kras več više od 10 godina djeluje i kao upravitelj destinacije Zeleni kras (DMO/RDO), koji pokriva područje 6 opčina Primorsko-notranjske regije. Brine za promociju destinacije, razvoj turističkih produkta, povezivanje različitih sektora međusobno te raznorazna obrazovanja za turistički sektor. Svim tim stvarima je zajedničko je uvažavanje održivog razvoja i upravljanja destinacije.

Pročitaj više

Zašto prisustvovati?

Prisustvovanje ovoj prezentaciji pružit će vam dublje razumijevanje važnosti održivog upravljanja turističkim proizvodima te kako doprinosi dugoročnom prosperitetu destinacija i zajednica.

Što ćete naučiti?

Kroz ovu prezentaciju naučit ćete ključne koncepte o održivom upravljanju turističkim proizvodima pomoću živopisnih primjera, uključujući usklađenost s resursima, upravljanje očekivanjima posjetitelja, korištenje informacija za oblikovanje doživljaja te važnost sprječavanja komodifikacije turističkih atrakcija.

Kome je prezentacija namijenjena?

Ova prezentacija namijenjena je svima koji su zainteresirani za održivi razvoj turizma, uključujući turističke profesionalce, direktore turističkih zajednica, djelatnike odjela za upravljanje destinacijom, voditelje i zaposlene u turističkim agencijama, konzultante u turizmu te sve ostale dionike u turističkoj industriji koji žele produbiti svoje znanje o održivim praksama.

Pročitaj više

Zašto prisustvovati?

Nakon što se Istra pozicionirala na ljestvici top 23 najboljih svjetskih destinacija, objavljeno od strane DWP Destination Wedding Planners, ključno je razumjeti modele i alate kako razvijati postojeće potencijale destinacije i kreirati Istru kao ravnopravni svjetski „brand“ u svijetu luksuznih vjenčanja.

Što ćete naučiti?

Razumjeti trendove u luksuznim vjenčanjima kao i luksuznim eventima, kako prilagoditi ponudu novim izazovima i potrebama luksuzne klijentele te zajedničkom sinergijom podržati Istru kao novu „up coming“ destinaciju.

Za koga je ova prezentacija?

Predavanje je namijenjeno profesionalcima iz event industrije kao i turističkim operaterima koji žele svoje poslovanje proširiti u pre i po sezoni, razumijevajući potrebe wedding industrije.

Pročitaj više

Ova prezentacija će predstaviti što je uopće ta zagonetna interpretacija baštine, o kojoj se u zadnje vrijeme toliko govori, i kako je implementirati u razvoj proizvoda i time sačuvati autentičnost destinacije.

Zašto prisustvovati?

Više nije novost da turizam sa sobom nosi brojne poteškoće, a čak i najmanji subjekti u lancu turističkih usluga i proizvoda na svojim leđima nose dio odgovornosti. Interpretacija baštine može biti oruđe u razvoju doživljajnog, a odgovornog turizma. Saznajte kako je primijeniti na različitim razinama, od mikro poduzetništva, do destinacijskog menadžmenta.

Što ćete naučiti?

Što je interpretacija baštine i kako njeno korištenje oplemenjuje turističke proizvode.
Alati interpretacije - jasni primjenjivi savjeti za interaktivnost proizvoda.
Inovativna prezentacija baštine - trendovi i savjeti u razvoju proizvoda uz primjere.
Razvoj proizvoda u kreativnom turizmu - odakle krenuti? - par savjeta za početnike ili one kojima treba svježi pogled.

Za koga je ova prezentacija?

Turistički profesionalci, ali i svi oni koji se stvaraju neku vrstu sadržaja za posjetitelje, ili se u tome tek žele okušati.

Pročitaj više

Hrvatska ima velik broj interpretacijskih centara koji služe da pokažu baštinske posebnosti svoga kraja. Svi se oni suočavaju s posebnom problematikom prilikom planiranja, dizajna, a onda i upravljanja te postizanja održivog poslovanja. U ovoj prezentaciji ćemo predstaviti primjere dobre prakse, upoznati prisutne s procesom planiranja, ali i ukazati na razne izazove s kojima se suočavaju centri.

Zašto prisustvovati?

Interpretacijski centar doista može biti baštinska recepcija, mjesto koje na maštovit način predstavlja vrijednosti i jedinstvene karakteristike nekog kraja. Razvoj centara je obično mukotrpan, dugotrajan i intenzivan proces, a počinje pažljivim planiranjem. Saznajte otkuda krenuti i kako doći do cilja uz brojne praktične primjere i iskustvo predavačica.

Što ćete naučiti?

  • Što su interpretacijski centri, koja je njihova vrijednost
  • Koraci tijekom razvoja i planiranja interpretacijskog centra
  • Na što treba paziti i kako izbjeći loše rezultate
  • Kako postaviti temelje za održivo poslovanje interpretacijskog centra
  • Interpretacijsko planiranje kao alat za kreativne poduzetnike

Za koga je ova prezentacija?

Bilo da ste jedan od dionika u destinaciji koji na neki način može pomoći u razvoju interpretacijskog centra, bilo da upravljate centrom ili planirate njegovo osnivanje, ova prezentacija će vam pružiti korisna saznanja. S obzirom da su interpretacijski centri recepcije baštine i mogu biti usko povezani s brendiranjem destinacije, prezentacija je namijenjena svima zainteresiranima za razvoj posebnih proizvoda u turizmu. Naime, iako takvim centrima kroz razne modalitete najčešće upravljaju javna tijela, nastojat ćemo pružiti novu perspektivu i poduzetnicima kako bi obogatili svoje prostore uz pomoć interpretacijskog planiranja, ili se pak povezali s radom centra.

Pročitaj više

Panelisti:

Pročitaj više
Lorena Boljunčić

Lorena Boljunčić

Vidi više
Klara Trošt Lesić

Klara Trošt Lesić

Vidi više
Manuela Hrvatin

Manuela Hrvatin

Vidi više
Iva Silla

Iva Silla

Vidi više
Viviana Brkarić

Viviana Brkarić

Vidi više

Ova edukacija namijenjena je svim zainteresiranima u području razvoja digitalnog marketinga, kao i digitalizacije destinacijske ponude kroz integraciju online rezervacijskog sustava za prodaju proizvoda, tura, atrakcija s posebnim naglaskom na strategije i različite načine oglašavanja proizvoda koji će znatno poboljšati vidljivost i poslovanje unutar turističkog sektora.

Zašto prisustvovati?

Živimo u doba digitalne transformacije, gdje je ključno razumjeti primjenu naprednih tehnoloških rješenja kako bismo modernizirali i olakšali naše poslovanje. Naša prezentacija pružit će uvid u inovativnu destinacijsku rezervacijsku platformu koja ima za cilj objediniti sve aspekte destinacijske ponude. Osim što će pružateljima usluga omogućiti promociju i povećanje vidljivosti, platforma će korisnicima omogućiti jednostavan i brz pregled tura, atrakcija i proizvoda na destinaciji, uz intuitivan proces kupnje.

Što ćete naučiti?

Kako funkcionira korištenje platforme za ponuđače, ali i za krajnje korisnike, odnosno kupce, koje su prednosti i ključne značajke platforme te na koji način se vrši digitalizacija poslovanja, oglašavanje te zašto je budućnost u instant bookingu.

Za koga je ova prezentacija?

Prezentacija o digitalnoj platformi To Do in Istria namijenjena je širokom spektru sudionika u turističkom sektoru, posebno onima koji žele unaprijediti svoje razumijevanje i korištenje digitalnih alata za promociju i rezervaciju turističkih doživljaja u Istri. Od pružatelja usluga na destinaciji do stručnjaka za marketing i turizam te za sve one koji žele iskoristiti potencijal digitalnih platformi u turističkom sektoru Istre.

Pročitaj više

10:00 - 16:30 DAPI - dani privatnih iznajmljivača

MODUL 1

MODUL 2

Predavanje će biti na engleskom jeziku.

Pročitaj više

16:30 - 18:30 Set predavanja na temu: Inovativni marketinški kanali u turizmu   

Na ovoj edukaciji posvetit ćemo se dinamičnom području e-mail marketinga u industriji ugostiteljstva i turizma. Cilj je predstaviti kako se ovaj moćni alat može iskoristiti za poticanje angažmana, poboljšanje odnosa s klijentima i u konačnici povećanja prihoda organizacija.

Polaznici će steći sveobuhvatno razumijevanje ključnih strategija i najboljih praksi skrojenih prema jedinstvenim izazovima i prilikama unutar ugostiteljskog sektora. Od personaliziranih iskustava gostiju do ciljanih promotivnih kampanja, prezentacija ima za cilj opremiti profesionalce na tom području praktičnim znanjem i praktičnim zaključcima kako bi optimizirali svoje marketinške napore putem e-mail marketinga.

Ova edukacija je vrijedan izvor informacija za profesionalce koji žele iskoristiti puni potencijal e-mail marketinga u području ugostiteljstva i turizma koji se stalno razvija.

Pročitaj više

Koja je vaša konkurencija online? Kako se od nje odmaknuti? Postoji li ona uopće?

Sve su pitanja koja muče svaku osobu i online biznis...

No jeste li znali da sve alate potrebne da se istaknete online - već posjedujete?

Na radionici otkriti ću vam KLJUČ USPJEHA na društvenim mrežama!

Zašto prisustvovati?

Ljudi najčešće smatraju da im za uspjeh na društvenim mrežama potreban veliki broj pratitelja, viralni sadržaj ili možda puno vremena i da je sve top uređeno...

No ako sam nešto u mojih 18 godina iskustva u dizajnu i marketingu vidjela da

nas različiti ALATI NE VODE DIREKTNO DO REZULTATA, ako ih ne primjenjujemo NA PRAVI NAČIN.

Što ćete naučiti?

  • zašto su stručnjaci ponekad "u krivu" jer često ne gledaju širu sliku
  • real life primjere iz mog poslovanja - te načina poslovanja i vođenja društvenih mreža mojih klijentica / polaznica mentorskih programa - koji baš njima odgovaraju i kreiraju rezultate online.
  • zašto uzalud ulažete u edukacije i next level - nečega u poslovanju, dok niste prvo savladali i postavili čvrste i zdrave temelje svojeg biznisa online.

Za koga je ova prezentacija?

Namijenjena svima koji imaju društvene mreže i posluju (i) u online svijetu, a žele na taj način se istaknuti, postati prepoznati te ostvariti svoje poslovne ciljeve.

Pročitaj više

Ova edukacija je dizajnirana za one koji žele produbiti svoje znanje i vještine u području digitalnog marketinga s posebnim naglaskom na napredne strategije i tehnike oglašavanja koje mogu značajno poboljšati vidljivost i poslovanje u turističkom sektoru.

Zašto prisustvovati?

U svijetu gdje se uspjeh mjeri ostvarenim rezultatima, ključno je razumijevanje i primjena naprednih tehnika oglašavanja. Naša prezentacija će vam pružiti uvid u najnovije trendove i alate koje Facebook i Instagram nude, omogućavajući vam da svoje kampanje podignete na viši nivo efikasnosti i ciljanosti.

Što ćete naučiti?

Kako iskoristiti napredne funkcije oglašavanja na Facebooku i Instagramu za dosezanje ciljane publike

Strategije za maksimiziranje povrata investicije (ROI) u digitalnim kampanjama

Analizu podataka i mjerljivih rezultata za optimizaciju vaših oglašavačkih strategija

Primjere iz prakse i studije slučaja iz turizma i HORECA industrije

Za koga je ova prezentacija?

Namijenjeno isključivo profesionalcima iz turizma i HORECA sektora koji već imaju osnovno znanje o digitalnom marketingu i žele unaprijediti svoje vještine oglašavanja na naprednoj razini. Bilo da ste vlasnik poduzeća, menadžer u turizmu ili stručnjak za marketing, ova prezentacija će vam pružiti alate i znanje potrebno za postizanje izvanrednih rezultata.

Pročitaj više

Edukacija namijenjena svima koji žele poboljšati svoju vidljivost na društvenim mrežama te podići svijest o svom brendu na višu razinu.

U današnjem digitalnom dobu, video sadržaj je postao neizostavan alat u arsenalu svakog marketera. Ova edukacija vas vodi kroz sve što trebate znati o korištenju video sadržaja za postizanje željenih marketinških ciljeva. Od povećanja vidljivosti vašeg brenda do izgradnje zajednice koja vjeruje u vaš proizvod ili uslugu.

Uz praktične savjete, naučit ćete kako planirati, producirati i promovirati video sadržaj koji privlači i zadržava pažnju vaše ciljne publike.

Pridružite mi se i otkrijte kako maksimalno iskoristiti moć videa za svoje poslovanje.

Na kraju edukacije, imat ćete priliku postavljati pitanja i dijeliti iskustva u interaktivnoj Q&A sesiji.

Pročitaj više

Informativna predavanja: prijave na javne pozive za bespovratna sredstva

Informativno predavanje: "Vaučeri za digitalizaciju" 3. poziv za MSP-ove

Irena Šker, PhD (EU 22)
Marijana Kordić, MSs (MK Concept)

10:00 - 10:45

KONFERENCIJSKA DVORANA 1

Ukoliko razmišljate o digitalnoj transformaciji i želite unaprijediti svoje poslovanje u vidu nove web stranice, oglašavanja na društvenim mrežama ili uvesti nova digitalna rješenja možete dobiti odgovore na ključna pitanja poput:

Tko su prihvatljivi prijavitelji?

Tko su prihvatljivi ponuditelji usluga?

Koliki je iznos potpore?

Koje su prihvatljive aktivnosti i troškovi?

Kako se prijaviti?

U sklopu predavanja dobiti ćete odgovore na gore navedena pitanja kao i na mnoga druga.

Pročitaj više
Informativno predavanje: bespovratna sredstva putem Javnog poziva za „KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA“

Marijana Kordić, MSs (MK Concept)
Irena Šker, PhD (EU 22)

10:45 - 11:30

KONFERENCIJSKA DVORANA 1

Kome je poziv namijenjen: HOTELIMA – RESTORANIMA – KAMPOVIMA – OPG - PLOVNIM OBJEKTIMA U NAUTIČKOM TURIZMU

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je Javni poziv 23.02.2024. sa rokom prijava 15.03.2024.

Ukoliko želite ulagati u svoje poslovanje pridružite se predavanju i saznajte korisne informacije vezane za Poziv poput:

Tko su prihvatljivi prijavitelji?
Koji su prihvatljivi troškovi i aktivnosti?
Koliki je intenzitet potpore?
Kako poslati prijavu?
Koja dokumentacija je potrebna za prijavu?

Pridružite nam se i saznajte odgovore na gore navedena pitanja kao i na mnoga druga.

Pročitaj više

NOVA VIZIJA TURIZMA “Eco I Am” ... “Eco I Do” “Eko Me Tu” ... “Eko Ja Delan”

“Eco I Do” - Udruga za održivi turizam u praksi / Association for Sustainable Tourism in Practice / Associazione per il turismo sostenibile nella prassi

Eco I do - prezentacija udruge za održivi turizam u praksi

12:00 - 12:10

KONFERENCIJSKA DVORANA 1

Ova edukacija želi potaknuti sve dionike turističkog sektora na praktičnu primjenu turizma temeljenog na principima održivosti, turizma razvijenog na dobrobit lokalne zajednice, turizma u kojem se turist rado vraća i prenosi svoja dobra iskustva.

Udruga za održivi turizam u praksi „Eco I Do“ je neprofitna udruga građana entuzijasta koji žele pružiti odgovor na pitanje kako lokalno stanovništvo i turisti u budućnosti mogu zajedno stvarati održiva okruženja i stilove života.

Zašto prisustvovati?
Na ovoj edukaciji prikazati će se primjeri dobre prakse smještajnih objekata u Istri iz područja održivog turizma, kao i potrebu za udruživanjem iznajmljivača u ostvarivanju zadanih ciljeva.

Što ćete naučiti?

  • Važnost pojma „dobar domaćin“ prenošenjem tradicije, identiteta, kulturne i povijesne baštine našeg kraja
  • Važnost i načine promicanja održivog turizma
  • Kako se pripremiti za eko certificiranje Vašeg smještajnog objekta
  • Prednosti i pogodnosti djelovanja i rada kroz udrugu „Eco I Do“

Za koga je ova prezentacija?

  • fizičkim i pravnim osobama koji dijele vrijednosti koje zastupa udruga sa naglaskom na povećanje društvene i ekološke odgovornosti u turizmu
  • iznajmljivačima koji se žele educirati i priključiti trendovima održivog ponašanja u obavljanju svoje djelatnosti
  • fizičkim i pravnim osobama koji s udrugom žele ostvariti poslovno partnerski odnos u smislu plasiranja domaćih, lokalnih i ekoloških proizvoda, kao i usluga temeljenih na principima održivosti
Pročitaj više

Education Point partneri

HR primarni pozitiv boja
IRTA
Vrsar
Institut
Heredo
Eco Ido
My Rent
M Kconcept
EU22
A la dizajn logo
Artboard 1

Kako bismo vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete na našoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Više o podacima koje obrađujemo kao i o vašim pravima pročitajte u našim Pravilima o privatnosti, a o kolačićima i drugim tehnologijama u Pravilima o korištenju kolačića